Baywest mall - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hilde Warning - WaarBenJij.nu Baywest mall - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hilde Warning - WaarBenJij.nu

Baywest mall

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

14 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Molweni!

De volgende maandag is alweer aangebroken, dus een nieuwe update is weer nodig! Al heb ik dit weekend niet een heel boeiend weekend gehad. Vrijdag een auto gehuurd, zodat we dit weekend weer lekker van hot naar her kunnen racen. Dit keer kregen we een iets minder boeiende auto, een Toyota Avanza. De meest doorsnee gezinsauto voor 6 personen, in de lelijkste kleur die je kon krijgen maar hij werkte. Zaterdag zijn we ermee naar de grootste shopping mall van Zuid Afrika geweest, Baywest mall in Port Elisabeth.
Ik was de heldhaftige die de taak van chauffeur op zich nam, stiekem vind ik het namelijk veel te leuk haha. Hier autorijden is best een uitdaging moet ik zeggen. Al die rare verkeersregels, eenbaanswegen overal en geen straatverlichting natuurlijk. Maar, het leert snel!

Zondag werden we (4 van de 6) wakker met een onaangenaam gevoel in de darmen wat er iets sneller uitkwam dan gepland. Vrees dat de kip een beetje dubieus is geweest. Toch zijn we die ochtend richting het Champagne ontbijt gegaan al heb ik bedankt voor de champagne. Ik heb lekker aan de kant gezeten en iedereen geobserveerd, was een prima taak voor mij. Vandaag gaat het gelukkig beter. De energie is weer terug gelukkig!

En zoals gewoonlijk is het weer lekker druk met school. De toets komt steeds dichterbij en woensdag hebben we een proeftoets. Nog even hard aan de bak en dan is deze module alweer voorbij en is het tijd voor onze vakantie! Daarna nog maar 10 weken aan de bak en dan is dit avontuur alweer over. Gelukkig hoef ik daar nog even niet aan te denken, het is hier namelijk geweldig! Ik ga weer aan de bak, een fijne dag iedereen!

Groetjes!

  • 14 Maart 2016 - 19:03

    Ingrid VanTee:

    Hilde, wat een heerlijk verslag weer.
    We genieten op afstand mee!
    Liefs van mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 9573

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Juli 2016

5 maanden vertoeven in Zuid Afrika!

Landen bezocht: