Alweer 1,5 maand hier! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hilde Warning - WaarBenJij.nu Alweer 1,5 maand hier! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hilde Warning - WaarBenJij.nu

Alweer 1,5 maand hier!

Blijf op de hoogte en volg Hilde

21 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo!

Het is gewoon alweer 1,5 maand geleden dat ik op het vliegtuig stapte deze kant op. Tijd vliegt echt voorbij zeg! Nog maar 3,5 maand hier en dan moet ik alweer terug, op die o zo leuke vlucht.. Komende twee weken ben ik druk met school, alle reports van deze module en presentaties moeten gegeven worden dus daar ben ik wel zoet mee! Daarna een weekje vrij totdat Dafne komt en onze vakantie begint, dus dan is er alweer een maand voorbij. Daarna drie weken reizen, wat ook alweer bijna een maand is. Dan nog maar 1 module van 10 weken waaronder ik 5 weken moet werken als een manager in het hotel van school, en dan is het hele avontuur alweer voorbij! De komende maanden zullen net zo snel voorbij vliegen als de afgelopen 1,5 vrees ik..

Maarja, zoals ik al zei lekker druk met school. We hebben feedback gegeven op onze HRP (verslag van een halfjaar, eigenlijk een mini-scriptie). Dat hebben we aangepast en de uiteindelijke versie is alweer de deur uit! Ik heb zojuist mijn laatste deel van het management report ingeleverd bij mijn groepsgenoten, dus dan moet nog ingeleverd worden. Daarnaast moet er volgende week een presentatie gegeven worden over onze innovatie voor Accor. Deze gaat over een waterzuiveringsproject en een ondernemersproject. Super interessant maar lekker veel werk. Die maandag daarop hebben we de toets, waarbij we een zogenaamde 'cheat sheet' mee mogen nemen van 4 kantjes. Die moeten natuurlijk ook gemaakt worden en daar zijn Yet en ik nu druk mee bezig. Kortom, ik loop redelijk voor op de planning maar de komende weken worden lekker hectisch!

Daarom zijn we afgelopen weekend ook lekker hier gebleven. Geen uitjes voor ons. School heeft alle aandacht nodig. Natuurlijk gaan we wel lekker af en toe naar het strand toe, even totaal ontspannen. Afgelopen week was Katie jarig en we hebben haar een Spa behandeling cadeau gedaan die we afgelopen zaterdagochtend hebben ontvangen. Helaas was mijn massage iets minder dan de vorige keer maarja, je kunt het niet altijd goed treffen blijkt maar weer. Komend twee weekenden blijven we ook lekker hier in de vertrouwde omgeving om dezelfde reden. Daarna, mogen we lekker alles doen wat we willen!

Komende donderdag een tweede poging wagen om naar het Full Moon Dinner te gaan. Vorige keer werd dit helaas verplaatst naar binnen vanwege het weer maar we hopen dat het deze keer lekker buiten is onder de volle maan!

Afgelopen week heb ik voor het enorme bedrag van wel €22,- nieuwe hardloopschoenen gekocht. Nu moet ik wel gaan hardlopen natuurlijk anders was deze aankoop zonde. Dus ik hou me aan mijn woord en ga over een uurtje mijn eerste rondje wagen met Thera en Yet. Ik ben benieuwd hoe het hier is, met een totaal ander klimaat en andere wegen. Maar daar kun je maar op 1 manier achter komen. Dus, It sil heve!

Tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 9563

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Juli 2016

5 maanden vertoeven in Zuid Afrika!

Landen bezocht: