Nog slechts 3 dagen! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Hilde Warning - WaarBenJij.nu Nog slechts 3 dagen! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Hilde Warning - WaarBenJij.nu

Nog slechts 3 dagen!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

01 Februari 2016 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal!

7 September 2015 schreef ik op facebook dat er nog maar 150 dagen waren tot vertrek. Vandaag, 1 februari 2016 komt het heel dichtbij. Nog maar 3 dagen totdat mijn vliegtuig vertrekt vanaf Schiphol. Vandaar dat ik nu een verslag schrijf om een begin te maken aan de blog. Ik hoop gedurende de komende 5 maanden jullie te kunnen vermaken met leuke verhalen en inspirerende foto's. Ik heb een paar weken geleden een camera gekocht, zodat deze foto's van goede kwaliteit worden. Naderhand hoop ik een fotoboek te maken, maar laat ik eerst deze blog maar volhouden haha.

Nu ben ik bezig met de laatste voorbereidingen. Na een rotweekend inclusief een begrafenis en een verhuizing, ben ik bezig met het inpakken van mijn koffer. Alle kleren zitten er inmiddels in, maar dat is helaas niet alles. Nog 1 grote doos met 'Afrika' erop moet nog ingepakt worden in mijn handbagage. Ik ben dit een beetje aan het uitstellen ben ik bang, maar morgen zal het toch echt moeten gebeuren. Gelukkig heb ik verder alles geregeld. Alleen een laatst bezoekje aan de etos en de jumbo moeten nog, en dan is alles klaar.

Ik kan niet wachten tot donderdag, al vind ik het ook erg spannend. Ik heb enorm veel zin in het grote avontuur van wel 20 weken. Al ga ik mijn ouders, zusje, vriendje, familie en vrienden enorm missen. Maar alles komt goed, in heb er vertrouwen in.

Lieve mensen, ik hoop dat jullie mijn blog willen volgen. Ik zal ze steeds op facebook delen zodat jullie een melding krijgen. Jullie kunnen ook je emailadres linken aan mijn blog zodat jullie elk verhaal via de mail gestuurd krijgen. Kijk maar! Ik ga weer verder met inpakken..

  • 01 Februari 2016 - 13:21

    Ingrid:

    Komt helemaal goed!!!
    Wij wensen je iig heel veel plezier in afrika

  • 01 Februari 2016 - 13:23

    Ingrid:

    En volgen doen we je zeker !!!

  • 01 Februari 2016 - 13:35

    Marianne:

    Wow Hilde, wat een avontuur ga je tegemoet!
    Heel veel plezier en geniet van deze gave ervaring :)

    Groetjes Marianne, Guido, Fleur en Roos

  • 01 Februari 2016 - 17:53

    Annette:

    Joehoeeee Hilde !! Ik vind het zo stoer van je dat je dit gaat doen! Ik ben echt trots op je!
    Idd even een zwaar weekend, alles even tegelijk...
    Er staat een geweldig avontuur op je te wachten ! En ik kijk er naar uit om steeds je blog te lezen :p wel volhouden hoor ;) ben zo benieuwd !
    Spannend en tegelijk iets waar je naar uit kijkt... Ik ken dat ;)
    Wij gaan jou ook missen! Maar lang leve Skype en FaceTime!
    Misschien dat tru en ik je even kunnen FaceTime in ny als je tijd hebt ;)?
    Hele fijne reis! Succes met t inlopen van je schoenen :p
    Dikke knuffel !!

  • 01 Februari 2016 - 22:32

    Ingrid:

    helemaal top!
    Veel plezier, en we gaan je donderdag uitzwaaien!
    liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 9595

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Juli 2016

5 maanden vertoeven in Zuid Afrika!

Landen bezocht: