Ik ben er! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Hilde Warning - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Hilde Warning - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

05 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Joehoe ik ben er hoor!

Na een lange reis van maar liefst 19 uur, mocht het ook wel eens. Natuurlijk was het eten in het vliegtuig echt vreselijk vies, en konden de lampen niet uit waardoor slapen vrijwel onmogelijk werd. Maar dit mocht de pret niet drukken natuurlijk! Oja, mocht je vluchthaven Johannesburg kunnen vermijden, doe dat dan! Wat een pokke eind moet je lopen zeg, en de verkopers vliegen je om de oren.
Maar het moment dat je het laatste vliegtuig uitloopt en de warmte je tegemoet komt is zo fijn! Het is hier gewoon 24 graden.
Onze taxi stond ons al op te wachten dus we konden direct instappen en richting het hotel vertrekken.

Hier net aangekomen zie je de prachtige palmbomen en de heerlijke kamer die ik met Thera mag delen. Ook werd ons verteld dat er 2 zwembaden zijn, dus raad maar wat we als eerste hebben gedaan.
Die verleiding konden we toch niet weerstaan?!

Net even lekker gedoucht en straks richting het strand om een hapje te eten.
Ik heb alvast wat kiekjes gemaakt om jullie een indruk te geven van de omgeving. En oja, ze hebben hier water dat met zuurstof verrijkt is... Klinkt toch als lariekoek?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilde

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 9584

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Juli 2016

5 maanden vertoeven in Zuid Afrika!

Landen bezocht: